Tortaverseny, az új

     Most fejeződött be az új verseny a www.webcukrasz.lapunk.hu oldalon az új, minitorta verseny. Két-két tortával lehetett nevezni. Hát leesett az állam, amikor megláttam pár olyat.....tátott szájjal bámultam: ezt hogy??? Tény, hogy ez már művészet, amit itt páran művelnek! A nyertes torta egy cicamica lett Poór Judit alkotása, egyelőre nem tudom, hogy van-e blogja, de kiderítem, kíváncsi vagyok rá nagyon. Megpróbálom elhozni a képet, hogy kitehessem, megmutassam, milyen csodát alkotott.
    Hát nem igazán jött össze, tessék rákeresni a fenti linken a versenymunkák képeire, ő az 58-as munka.

    Valamint ismét öröm és boldogság, hogy megint beezüstözték a napomat, méghozzá kettővel is!! :)
Mindkét tortácskám ezüstérmet hozott! :)





    Őrülten izgultam értük, mert tudom, hogy még hosszú út áll előttem, de ezek az elismerések hatalmas lendületet adnak, jelzik, hogy jó úton haladok! :) Köszönöm a zsűrinek, és a szervezőknek is végtelenül hálás vagyok! :)

Megjegyzések

  1. Igazán örülök, hogy a szebbnél szebb torták között láthatom az 50. szülinapomra készült rózsacsokrot. Szinte hihetetlen számomra, hogy ezt Dinám alkotta. Amikor megkaptam, olyan boldog voltam, hogy zavaromban azt sem tudtam; -hogyan kell ezt a tortát "felvágni"? - :) Így utólag is nagyon köszönöm Neked kislányom azt a feledhetetlen örömöt. Imádlak !

    VálaszTörlés
  2. KÖszi, és persze nagyon szívesen! :)))

    VálaszTörlés
  3. Most olvastam ezt a bejegyzésed, pedig már látom jó régen fenn van :) Szuperjók a minitortáid :) Remélem, hogy az idén sikerül a webcukrászhoz méltót alkotnom nekem is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése