Téli táj Öcsi barátnőjének

S.O.S. érkezett a hívás, hogy ugye még belefér egy puncstorta? Öcsémnek nem mondhatok nemet és azt hiszem, főleg úgy, hogy tudom, szerelmének születésnapja az alkalom. Ám legyen. :)



Az alap puncstorta receptet használtam, kis holland kakaóval, fűszerekkel megerősítve, remélem nem bánták a kis extrát.

A kinézete viszont nem az enyém. Anci tett közzé a facebook oldalamon egy képet egy tortáról, olyan felirattal, hogy a Brúnónak tetszik. Innen hát az inspiráció, bár át lett alakítva.

 Nincs marcipán bevonata, a "hó" finomabbra darált kókusz kristálycukorral "csillámosítva", aztán került rá két pici szívecske, B és B, azaz Bernadett és Brúnó, meg egy kis hóangyal a torta jobb oldalán. A fenyők marcipánból vannak, aminek anyagába gyúrtam kevés keményítőt, hogy kissé keményebbek legyenek, ét csokoládéval írókáztam rájuk, majd a tortába fúrt lyukakba állítottam őket, amibe nyomtam kevés alap vajkrémet, az kifagyva talán megtartja a fenyőket. Ugyanis majd 60 km-t vitte busszal Öcsi, remélem megúszta a dolgot. :)

Ez volt az alap ötlet, viszont halvány lila dunsztom nincs, kié a fotó. Ha valaki felismeri, vagy tudja, honnan van, légyszi szóljon, és odaírom, linkelem is, ha tudom.



Ez pedig a gyenge utánzat:


Itt jobban látszik a hóangyal. :)



Ezúton is kívánok Nagyon Boldog Szülinapot Betti! :)

Megjegyzések

  1. A tid jobb, mint az eredeti! És a hóangyal ötlet is igazán egyedi ;) Én megtaláltam :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Karácsonyt Kívánok Drága Dina! a hóangyal igazán eredeti ötlet rajta!

    VálaszTörlés
  3. Se ve irresistible luce muy rico me encanta,feliz 2013abrazos y abrazos.

    VálaszTörlés
  4. Dina! Nagyon szép lett a tortád, és nagyon találó címet visel.
    A pinteresten is fenn van az eredeti:http://pinterest.com/pin/160651911679253862/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése