Térkép torta / Map cake


Mondjuk azt, hogy érdekes volt. Vannak emberek, akik nem tudják, hogy azok a bizonyos határok merre húzódnak, ezért újra és újra simán átgyalogolnak rajta, főleg, ha a megvalósítás dandárja nem az ő terhük. Ez a hölgy is többször talált már ki nekem hajmeresztő dolgokat (jin és jang torta zöld-lila színekben hangfalakkal, diszkógömbbel...pl.), de most aztán kitett magáért ötletelésben. Kitalálta, hogy az egyik barátnéja szülinapjára egy térképet valósítsak meg, ami felveszi a sziget alakját, de úgy, hogy egyik fele szilvagombóc torta (!!!), másik fele narancsos csokis, merthogy többen lesznek, és ezt kérik. Szilvagombóc torta, mint faragott, marcipános formatorta? Ráadásul csak a fele? Mivan?? :D 

Csak hogy majd a kövi generáció is tisztában legyen vele, ilyen belülről a szilvagombóc torta:

forrás: cukrászat.net
 Belül egy vágási felületén szilvát formázó, csokiba mártott marcipángyűrűvel. Faragjuk már térképformára, jó? :D

Na, szóval párom gyorsan közölte vele, hogy akkor terelgesse a csapatot egy irányba, egy darab ízt találjanak ki, ami ne a szilvagombóc legyen. Maradtunk tehát a narancsos csokiban.

Erre kaptam egy fotót, amin lerajzolták a térképet, ami az ünnepelt nyarát szimbolizálja. Ez volt az:


 Már amikor megláttam, sóhajtottam nagyot. Mikor kiderült, hogy a körben futó kavics-sor igazából gerincoszlop legyen, a tábla meg a masni pedig 3d-s nagy kiemelkedő, amire még hangyabetűkkel írni is kéne, ráadásul használva az emberi ürülék szavát is, akkor kezdtem kicsit megint türelmetlen lenni. Közben hívott a térkép rajzolója, és elmagyarázta, mi milyen színű legyen, és hogyan. Véleménye szerint ehhez nem kell más, mint marcipán és ételfesték. Ahham, ja. Végül is. A Sixtusi-kápolnában is csak vakolat van, meg festék, ha úgy vesszük. :D

Az a lényeg, hogy a masniról lebeszéltem, a gerincoszlopról hallani sem akartam, a többi dologban viszont próbáltam maximálisan megfelelni az elvárásainak, sőt, még lábnyom sorozatokat is rajzoltam rá, meg egy kidőlt figurát a pálinkafertőzött terület közelébe poénból, végül a masnit helyettesítettem egy fesztivál-karpereccel, amire a Boldog Szülinapot! felirat került. A bordó-pepita területen pedig kis fogpiszkálókra ragasztott táblácskákon szerepelt az együttesek neve, belebökve a térképbe. Végül kaptam egy sms-t, amiben lelkendeznek érte, és hogy az ünnepeltnek nagyon tetszett. Phűűűű...nagy sóhaj, kihívás letudva. 



Megjegyzések

  1. Kiváló lett a végeredmény! Sokkal jobb, mint az eredeti terv, mert ott nagyon elvesztek volna a részletek! Nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperül megoldottad, de szerintem ennek örömére készülhetsz a következő kihívásra :)) A jin-jangos diszkógömbös tortára azért kíváncsi lennék :D Ja, meg a Sixtusi kápolnás dumádon is jót röhögtem :)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem is Te lennél, ha nem találnának meg ilyenekkel és nem is Te lennél, ha nem oldottad volna meg ilyen zseniálisan!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát meg kell mondjam, nagyon jó lett, főleg az elvárásokat tekintve. :) Még szerencse, hogy az a gerincoszlop végül nem került rá, mert már láttalak lelki szemeim előtt, hogy számolgatod a csigolyákat, nehogy véletlenül több, vagy kevesebb legyen. :-)

    VálaszTörlés
  6. Imádom a stílusodat (is), jókat kuncogtam olvasás közben! =)) Azért kérték, mert tudták, hogy meg tudod csinálni! :) Le a kalappal a türelmed, a kreativitásod és az ügyességed előtt! (h)

    VálaszTörlés
  7. Csajok, nagyon köszi! Igyekeztem! :) (k)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése