Snickers sütemény / Blogkóstoló 18.


Vége van. Mármint a kapkodásnak, az időhiánynak, a tanulásnak, a nyárnak és úgy általában minden olyan kifogásnak, ami jó ürügyként szolgált arra, hogy ne írjak. A fotók meg csak gyűlnek. Egy játék, a Blogkóstoló rángatott vissza a placcra, Lindát nem hagyom cserben, tudom milyen vacak érzés, ha épp tőled nem főz senki. Nem kellett sokat keresgélnem, hogy megtaláljam azt a receptet, amit átalakíthattam a saját kényemre, a sós mogyoró, csokoládé és karamell hármasa megdönthetetlen érv amellett, hogy nekiálljunk.

Muffin lenne eredetileg, ám én szeletként kreáltam újra. Nyilván itt nem álltam meg a módosítással. Mivel ezerszer készítettem már (dulce de lechét) tejkaramellt, most sem váltottam sűrített tejre, elkészítettem újra tejből. Mogyoró is csak a tetejére került, de jó bőven.


A recept tehát:

200 g liszt
300 g cukor
1 nagy tejföl (450 g)
2 tojás
1 csomag sütőpor
100 g reszelt étcsokoládé
100 g sós mogyoró

Legközelebb nem reszelem a csokoládét, hanem olvasztva adom hozzá, úgy sokkal szebben vegyül, és tuti megdobom még egy nagy evőkanál holland kakaóval is, hogy intenzívebb csokis íze legyen. :) 

Szóval, nagy tálban a szárazanyagok összekeverednek, hozzájuk csapódnak bandázni a folyékonyak, majd elvegyülve tepsibe költöznek, ami halvány réteg olaj+liszt szőnyeget kapott előzőleg. A tetejére potyog a durvára tört sós mogyoró. Így, együtt vonulnak a sütőbe, ahol a már előzőleg befűtött 180°C várja őket. Itt eltöltve 25 percet elkészült a süti, kihűlve kockákra vágjuk, a tetejére csorgatjuk a tejkaramellt. 


Ragacsos, édes és sós, csokoládés, pont jó. :) Köszi Linyah!



Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban! https://www.facebook.com/groups/177604679101465/













Megjegyzések

  1. Végre egy igazán Dinás bejegyzés, üdv újra a virtualitásban! ;-) És továbbra is imádom a nagymama-tálcádat... :-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése