Boszorkány torta / Witch cake


Kedves barátom anyukájának készültünk meglepetéssel. Azt tudtuk, hogy nagyon szereti a naranccsal gazdagított tejszínes csokitortát, de először ötletünk sem volt, hogyan díszítsük. Sokat ötleteltünk, végül a kiinduló az volt, hogy kedvenc cicusa fekete, hát tuti legyen rajta fekete macsek, és hogy kedvenc kis figurái a boszik. Az igazi, régi, seprűn lovagló banyákok. Én meg nagyon Halloween hangulatban vagyok már, így soroltam a színeket, kellékeket, de hamar visszarántott a földre Lackó, hogy nem, nem amerikanizálódunk, sima, hagyományos, seprűs boszi kéne, lehetőleg megjelenítve a repülést. Ahha. Repülést. Oké. Azt nem mondta, hogy ez nem lehet múlt idő. ;)

Így született meg Ő, a már nem repülő boszorkány, és az ő fekete cicája. Hatalmas nevetés, és boldog mosoly lett a jutalma, szóval boldog vagyok én is. :))


A töltelékhez egy héttel korábban nekiálltam a kandírozott narancshéjnak, hogy tuti friss legyen. Most csak egy narancs héja kellett hozzá. A levét kis tálkában, lefóliázva a fagyasztóban tartottam a jeles napig, hogy a piskótát picit megöntözzem vele. 

A krém pedig csokoládé tejszínben olvasztva, visszahűtve, még egy kevés tejszínhabbal fellazítva, a pici kockákra vágott narancshéjjal fűszerezve. 


A seprű egy kis hurkapálca, marcipánnal fedve, ezen kívül minden más marcipánból készült.


Végül csak nem bírtam magammal, mégis belecsempésztem némi színt a kezdeti ötletek közül. Mivel nem "tökölhettem", ám narancsos ízvilág, nem bírtam ki, hogy ne legyen narancsszínű a piskóta. Ízben illik? Igen. Akkor minden oké. :D


Nagyon sok Boldog Születésnapot Jutka! :) <3




Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!









Megjegyzések

  1. Hogy kilapult az a boszi.... :-DDD Erre is indíthatnál egyet! Na de persze úgy, hogy előtte a tortát!! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mert a torta puha, ő meg belesüppedt! :D Igényedet rögzítettem, megnézem, mit tehetek az ügy érdekében! :D

      Törlés
  2. Nagyon ötletes, a kivitelezés ismét gyönyörű, a torta pedig biztosan nagyon fincsi! :)

    VálaszTörlés
  3. Még mindig bírom a humorodat, remélem tudod ;) Az ízekről nem zengedezek, épp elég, hogy elképzelem így este 11-kor... :) :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése