Teszlek Süveg / Sorting Hat


Annyira jó kis dolgom volt! :)) Végre hozzám is ellátogatott a Teszlek Süveg. A megbeszéltek szerint csokoládés lapok közt főzött csokoládé krém. És kakaóval gyúrt marcipán a burkolat. 

Mivel iszonyú meleg és párás a levegő, nem kicsi harcot vívtunk mi ketten egymással. Ő szét akart folyni mindenáron, én meg telepakoltam a hűtőt kartonpapírral, sóval, rizzsel, ment a ventilátor mikor kivettem, nuku főzés, de még lélegezni sem szabadott nagyon. Sebaj, most úgy néz ki, mintha lakkoztam volna. Mint a profi tortások. ;) 

Amit külön nagyon élveztem készíteni, az a pálca volt. Megint elkapott az az érzés, hogy magától megy, én csak nézem, ahogy a kezeim kialakítják. Imádom! :)


A torta burkolása előtt nagyon féltem tőle, hogy meghaladja majd a képességeimet. Kétszer is kivettem, simítgattam a krémet - és visszatettem erőt gyűjteni még. Végül csak nekiálltam, már nagyon virradt, melegedett az idő, nem szabadott várni. És lám, olyan könnyen alakultak ki a gyűrődések, hogy magam is meglepődtem. Akár hiszitek, akár nem, meg volt tervezve előre, melyik gyűrődés hogyan és hova. Aládolgoztam kevés puncsmasszával a nagyobb kitüremkedéseknél persze, a kicsiket meg a burkolás közben formálgattam. Szerintem másodjára nem menne így. :D


Végül kakaóport főztem fel vízben, mint egy sűrű kakaót, majd lehűtve ezzel festettem meg. A sűrű mázga mint festék és mellette víz persze az ecsethez. A fotón nem látszik, mert nagyon halvány lett, de steril gézlapot nyomogatva a már majdnem megszikkadt burkolóba textil hatást értem el. Igaz halvány lett, de látszott. Ugyancsak egy másik steril gézlapot nyújtottam bele az arcán található foltba, amit persze levettem róla és festettem. Már csak egy precízebb előre tervezés kellett volna ahhoz, hogy szélesebb karimát adhassak neki - nagyobb tortakarton lett volna ideális. 

Tény, hogy szerelem, az épp aktuális. Imádom! Huss és pöcc! :D

A Te házad aaaaaaaaaa...... GRIFFENDÉL! :D
Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :) 

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!






Megjegyzések

  1. Miért nem láttam ezt a bejegyzésedet??? Megőrülök! Pedig nagyon állat ;) Potter rulez!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése