Klarstein Bella Rossa teszt és eredmények


Csodás névnapom volt, csomagot kaptam, benne ez a gyönyörűség. :) Már olyan rég vágytam egy normális gépre, ami leveszi a terhet a vállaimról. Azért írom, hogy normális, mert vettünk már tálas mixert, ugye mondanom sem kell, hogy baromira nem tudta azt, amire szükségem lett volna. Hitvány anyagból készültek, hatékonyság nulla, és gyengék is voltak. Az egyiknek legalább a kézi robotgépe még mindig jól szuperál, de amióta itt van Ő, még nem vettem elő. :D

Bella Rossa erős, szép és hatékony. Legalábbis eddig. 1200 Watt, hat sebesség, nem túl zajos. 

Rögtön megérkezése után 10 perccel már munkába is fogtam, vajkrémet kevert nekem. Ami eddig a kézivel 6-8 perc volt, azt megoldotta 1 alatt. Olyan habos, nagy volumenű habot kaptam, hogy csak ámultam. Jó, oké, félidőnél egyszer segíteni kell neki, lekaparni az oldalára tapadt részeket felül, de ez minden nagy géppel így van, még bent a pékségen is. Két mozdulat, igazán nem nagy fáradság.


A következő feladata a piskóta összeállítása volt. Itt kénytelen voltam még egy tálat befogni, mert én a habbal kezdem, aztán a sárgája és a többi cucc, de azt ellögybölni szintén jóval kisebb meló, mint eddig. A tojáshab hatalmas, masszív lett, szintén alig két perc alatt. A piskóta egyenletes, szép állagú.

A következő a palacsinta tésztája volt, ezt lányom ügyeskedte össze. Mennyivel könnyebb így. :)

Aztán gondoltam kipróbálom a dagasztókart, úgyis szükségem volt egy adag pozsonyi tésztára pár rúd bejglihez. Őszinte leszek, féltem, hogy ez gondot okoz majd, minden gépnek a gyúrt tészták a legnagyobb falat. A hangján lehetett hallani, hogy több energiát használ, de a gyorsaság és intenzitás nem változott. A tokmány mozgása megijesztett, azt hittem na, kész, tönkre is vágtam, de nem kellett volna parázni, hiszen bolygómozgású, vagyis ez szándékos így. A tészta gyönyörű, selymes, jól lazított, egységes, homogén lett. Mint a nagykönyvben, és szintén percek alatt. Pedig nem vacakoltam, csak simán bedobáltam mindent a tálba, és adj neki. (Mint bent.)


A dagasztó kar erős fémből van, és a végén található egy kis terelőlapát. Simán leszedte a falra tapadt részeket is, de mikor kezdett összeállni a massza, azért segítettem neki egy lekaparással. Mutatom a végeredményt:


Semmi maradvány nem volt, a tészta szépen kijött egyben. Bocsánat a nem túl jó minőségű képekért, ezek már este készültek, gondoltam a szomszédoknak is tudniuk kell, hogy mennyire örülök. :D

Egyébként az egyes-kettes-hármas fokozat tök normál, a négyesnél (és fölötte) imádom hallani, ahogy szép lassan felpörög, a hangja magasabbá, a kar gyorsabbá válik. Szóval nem azonnal pörög ezerrel, hanem fokozatosan gyorsul fel, mint egy repcsi, komolyan. Leállításnál ugyanez van, szép lassan fékez, nem áll meg rögtön, mint trabi a fánál. Ez szerintem egy igen okos húzás, talán kíméletesebb a motornak is.

Amit említenem kell még, az a kis kar, amivel felnyitjuk a felső részt. Bal kéz a gépen, jobbal fordítunk. Addig emelkedik csak, amíg engedjük neki, a kar visszaforgatásával a felső rész rögzül. Igen erős kis szerkezet lapul benne. Mindig fogjuk, és mi állítsuk be. Lapátcserekor, tál kivételekor teljesen nyissuk fel, ha csak kaparásznánk, elég kicsit is. Ha pedig még tennénk hozzá bármit, le sem kell állítani, a fedő adagoló résén ez könnyű művelet.

Bella azóta már többször is dolgozott nekem, mindannyiszor meglepődök, milyen gyorsan elkészül. Remélem hosszú-hosszú ideig lesz még a társam. Vigyázni fogok rá. :)

Bocs, de mennem kell, még egy adag tejszínhabot kell vernem. Ja, nem, majd ő. :P

És hogy hol láttam meg? Mutatom: Klartstein hivatalos oldala
Nézelődjetek bátran, én nem bántam meg. :)

Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!



Megjegyzések

  1. Gratulálok az új konyhai társadhoz! Kívánok sok boldog évet és finom sütiket nektek együtt :) Puszim!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Haboska, igazán bevált kis masina ez. :)

      Törlés
  2. Szia én is most készülök ilyen robotgépet venni,de van úgy hogy heti szinten 40 tepsi süteményt is sütök. Szerinted kibírná azt a megterhelést is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Uhh, az jó sok meló. Azóta nem változott az álláspontom, gyorsan ver habot, erősen kever, hatodik hónapja nyúzom. Biztos, hogy a nagy igénybevétel mellett hamarabb kopnak az alkatrészek, nem tudom, nem vagyok szerelő, ezt csak sejtem. Viszont azt meg kell mondanom, hogy hangosabb, mint eleinte. Nem traktor azért, de este már nem szívesen használom. Ha nem kap túl kemény tésztát, simán bírja szerintem, bár ekkora igénybevétel mellett nem biztos, hogy évekig. :)

      Törlés
  3. Névtelen11/01/2016

    Kedves Dina a te teszted olvasasa utan döntöttem hogy megveszem ezt a gyönyörüseges konyhai robotgepet a Bella Rossat.Meg csak 3 hetes de nagyon meg vagyok vele elegedve.Csak egy kerdesem lenne hogy az atlatszo fedelet hogyan lehet levenni egyatalan levehetö-e.Nem mertem eröltetni.

    VálaszTörlés
  4. Szia, nagyon szeretném megtudni, hogy használod-e, szereted-e mêg a Karlstein gépedet. Írj egy sort róla, kérlek. Nagyon köszönöm! 💟

    VálaszTörlés
  5. Névtelen9/28/2017

    Kedves Dina!
    Megkerdezhetem még mindig elégedett vagy Bellaval?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Dina! Melyik webáruházból rendelted a robotgépet? Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A válasz a bejegyzésben van, alul, de nem én rendeltem, hanem kaptam ajándékba. :) A Klarstein hivatalos oldaláról érkezett. https://www.klarstein.hu/
      Remélem örömödet leled majd benne, én még mindig ezt használom. :)

      Törlés
  7. Névtelen1/05/2018

    Igen levehető! A felül rajzolt zárt lakattól a nyitott lakat irányába határozottan kel l elfordítani. Az első elfordítás két emberes, az egyik fogta a gépet, a másik a műanyag tetőt fordította. Ha már megérzed, könnyen működik. Kellemes sütögetést kívánok!

    VálaszTörlés
  8. haha Bella Rossa, annyit tesz olaszul, hogy szép piros :) jó kis név

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Még mindig bírja a gép? Én is most tervezek venni egy ilyet, de magáról a márkáról nem sokat találtam eddig. Nem sokat használnám, de a tartósság nálam elsődleges :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én most gondolkodom egy ilyenen. Azóta is jól működik?

    Köszi,
    Anita

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése