Sok paci

    Most visszanyúlok egy kicsit a régebbi tortákért, hisz rengeteg fotó és emlék halmozódott fel, egyik kedvenc sorozatom a lovakkal kapcsolatos. :)
    Kedvenc szomszédosném kérte az elsőt. Akkor még nem böngésztem blogokat, lehet nem ilyen lett volna, ha mégis. :) Itt is, mint a pillangónál, arra törekedtem, hogy a lehető legkevesebbet kelljen faragni, a lehető legtöbb anyag megmaradjon. Kicsit pónisra sikeredett.



    Aztán jött a következő, itt picikét másképp faragtam, nekem jobban is tetszik.



    És jött a harmadik, ahol már jobban odafigyeltem a részletekre.



    Bocsánat a borzalmas fotókért, de még mindig nincs jobb gépem a telefonomnál, és itt még nem is tudtam, miként lehet a  legjobbat kihozni a masinából. Az új fotók már egész tűrhetőek, pedig nincs új telóm. :)  Mindhárom lófejnél egy kör alakú piskótát faragtam meg, a leeső darabokból van a füle. Ha lesz következő, akkor biztosan odafigyelek majd az izomzatra, erekre, mert még mindig elég rajzfilmfigura-szerű. A térbelivel meg meg sem próbálkozom, ahhoz még kicsi vagyok! :D

Megjegyzések