Olaf torta / Olaf cake


Gondoltam ebben a kánikulában jól jön egy ilyen kép. :)) Olaf épp ejtőzik a jakuzziban, közben esik a hó. :) Barátnőmet leptem meg vele. Oké, oké, érett, felnőtt nő, de miért ne lehetne olyan tortája, ami megmosolyogtatja? Ráadásul kislánya egyik kedvenc meséje, vagyis mindkettejük közös kedvence. Nem akartam újra teljes alakos Olafot, olyan már volt. Gondoltam a mese egyik apró jelenetét mintázom meg.

Mivel viszonylag nagy volt a torta, a figuráknak bőséges helyük van locspocsolni. :D 

A tortának a tetejére tettem egy natúr marcipánkört. Körben egy hosszú téglalap alkotja a "dézsát", késsel famintázatúra karcolva, ami a sok simítgatásnak köszönhetően majdnem teljesen eltűnt... 

A torta tetejére kékre színezett zselatint csorgattam, közben próbáltam hullámzást imitálni, főleg Olaf körül. A két figura két réteg zselatin között került fel, hogy olyan legyen, mintha tényleg benne lennének. 


Már csak az abroncs hiányzott az oldaláról, pár hópihe cukor, és a havazás. Őszintén, fogalmam nem volt, hogy fog viselkedni a porcukor a zselatin felszínén, de legnagyobb örömömre, tök olyan, mintha éppen beleolvadna, szóval kellemes meglepetés volt. :)

Olaf egy hurkapálcára épült, amit beleszúrtam a tortába. Még forró csokit is kapott. :)

Kedves kis torta lett végül, nagyon szerettem elkészíteni, és végtelenül boldog voltam, amikor Emese vidáman fecsegve újságolta, mennyire tetszett neki és a kislányának is. :)

Utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot, Emese!



Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)


Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!







Megjegyzések