Oroszlán

    Ha már formatorta, akkor jöjjön egy királyi téma. Barátnőm akkori (hehe, rohan az idő) párjának készült, aki élt halt az állatok királyáért. Először is megsütöttem a szokásos tésztát., megcsináltam a krémet és a marcipánt. Majd leültem a gép elé képeket keresgélni a témában, közben rajzolgatva, hogy elkapjam a jó arányokat, hol dudorodik, merre hajlik, stb. 
   Miután betöltöttem a tortát, kisebb marcipán darabokkal megalkottam a szemöldök, orr és pofa dombocskákat, ezután vontam be a színezett marcipánnal, körben rásimogatva az arcra a bevonatot.
    Jött a két fül, szemek, orr és száj, aztán meg a gyerkőcök... Imádnak gyurmázni, nekem meg segítség (többnyire), ha több kéz kukacozik. 3 féle színű marcipánból sodortunk kukucokat, párat kihajítottunk, amit sikerült alaposan lesodorni, egészen a padlóig, de végül csak sikerült együttes munkával "behajazni" a királyt:




Megjegyzések