Piás pasi

    A tortaviharból párom sem maradhatott ki, találtam is neki egy jó ötletet Carol-nál. Akkor még csak kísérleti stádiumban voltam bevonóügyileg, ez egy fura fondanttal készült, amit gyorsan el is vetettem. Nagyon elszúrtam, tört, repedt, az arc csupa ránc lett, mikor feltettem. Arról nem is beszélve, hogy akkor kaptam meg csili-villi új játékszereimet, a profi por festékeket, és nagyon nem tudtam a mennyiségeket. Valódi napon sült negró lett belőle, azt hiszem nem is tartottam meg a képet, vagy csak most nem találom...no mindegy, elkészült a level2 változat is, hát ilyen lett:




A krém nagyon hasonlítani akart a nutellához, ami örök kedvenc, de teljesen más ízű lett, Lila el is nevezte Dinellának. :D

Főzött krém alap
3 és 1/2 evőkanál liszt
2 dl tej
25 dkg cukor

Amibe került még 2 evőkanál kakaópor, ezt felfőztem, tűzről levéve 1/2 tábla étcsokit tördeltem bele, ez beleolvadt.

25 dkg margarint habosra kevertem, majd 20 dkg földimogyorót megpucolva, finomra darálva kevertem el benne. Végül összeelegyítettem a két krémet, és kész is volt. Űber-finom, de köze nincs az üvegben kapható finomsághoz! Azóta sokszor kellett ilyen krémet főznöm, Lili kedvence lett. :) 

Megjegyzések