Tortaverseny

    Van egy oldal, ahol amatőr tortakészítők mérhetik össze tudásukat egy szakmai zsűri által pontozott versenyen.
    Ez a www.webcukrasz.lapunk.hu , ahol először év elején neveztem a sajtos-egeres tortámmal.



    Nagyon meglepődtem, amikor az eredmények böngészésekor valahol az elején találkoztam a nevemmel!! :D
Csak bambultam a képernyőre, és nem hittem el!  Rengeteg csodaszép torta érkezett, eszembe se jutott, hogy labdába rúghatok mellettük. És a boldogság: EZÜST érmet kaptam!! :DDD postán meg is érkezett az oklevelem, és a valódi érmem, annyira, de annyira büszke vagyok rá! :))

    A tortáról annyit, hogy gyermekkoromban az egyik cukrászda kirakatában láttam egy hasonló alkotást, és elvarázsolt, szinte transz-szerű állapotba kerültem tőle, alig lehetett elrángatni a kirakattól. Évekkel később, amikor láttam a kiírást újra eszembe jutott, és elkészítettem a saját verziómat, közben folyton nosztalgikus képek kavarogtak bennem Össze-összeszőve a gondolatokat, arra jutottam, hogy tulajdonképpen ott és akkor dőlt el, hogy ez az én utam. Csak úgy látszik, olyannyira elmentem a sok kis apró jel mellett, hogy elég későn vettem észre és kezdtem végre felfedezni, hogy mennyit kell még tanulnom, hogy az lehessek, aki szeretnék lenni. Épp ezért próbálom a maximumot kihozni minden alkalommal, és szemmel látható a javulás, úgy kb. 20 év múlva tehetséges kezdő leszek! :D 

    Ja, a torta tiramisu ízben készült a nagyobbik 26 cm-es formában, és bár voltunk rá páran, még napokig desszertként szolgált. :)

Megjegyzések