Virágosan

    Anyukám sem maradt ki a jóból, mivel Rózsának hívják, nem túl eredeti módon rózsás tortát kapott ugyancsak a Carol féle bibliából. 
    Azt hittem, hogy ó, hát összedobok pár virágot, egy két levelet, és ágyő. De nem. Nagyon nem álltak kézre a rózsák, pedig kinyitva előttem hevert a könyv, és ott olyan egyszerűnek tűnt...de hol túl szoros volt, hol elszakadt, mert görcsösen szorongattam, hol meg olyan izé alakja lett, szóval 9 virágfejhez legalább 20-at kellett csinálnom. 
    Aztán a levelek. Hol volt nekem még kiszúróm! Megfelelő méretű pohár keresése indul, ami elég nagy, viszont vékony a szája. Aztán a kinyújtott lap felső sarkába egy kiszúrás, mellé a következő úgy, hogy félig átfedéssel, belehasítva az előző karikába. Aztán tovább ugyanígy, és végül a metszések lettek a levelek, amikre kiskés hátával erezetet húztam. Nem kellett sok, cirka 50 db. Viszont a marci trükkös jószág, lazán viseli, hogy dolgozol mellette, ám amikor végre feltennéd a tortára, fogja magát, és sec-perc nekiáll törni...remek. Száraz leveleket összegyúr, kis vízzel átdolgoz, újra nyújt, szaggat, karcol, fóliával fed. Ismét tanultunk valamit :) De összességében jól sikerült:




Persze ennek is lettek nagytesói, ki hogyan szerette volna. Készült belőle színes is, ami kissé bizarr volt számomra, dehát nagyi kívánsága szent! :)



Megjegyzések