Ben 10

    Kicsi lányom osztálytársának volt a minap szülinapja. Tudtam, hogy cartoon network rajongó, ezért kissé berezelve vártam Lili puhatolózásának eredményét. A válasz Ben 10 volt, és még képet is mutatott Barnabás, hogy melyik a kedvence. Lilivel felkutattuk a Google képeit, és rámutatott... hűha...és ezt most hogy? 
    Barátnőm rajzszakos tanár, könnyedén azt mondta: -Jaj, hát mit parázol? Sima kifestő! Néhány kontúr és kiszínezed! - Hát na ja... de legyen, ezt is ki kell próbálni egyszer, max. nem sikerül annyira... Különben is szeretem a kihívásokat. 
    Kedves Kricky, ha netán olvasod ezt, kérlek ne röhögj nagyon! :D Nálad kutakodtam, próbáltam ellesni valami apró trükköt, de rájöttem, hogy ez nem lehetséges, neked a kezedben van. 
    A torta egyébként csokis tésztában tejszínes krém karamellás körtével rétegezve.



    Kicsit csalódtam a Wilton fekete festékében, vagy csak én vagyok über-béna, de tök szemcsés volt, és nagyon nehezen kezelhető...vagy nem vízzel kellett volna hígítanom? Csak úgy magában nagyon sűrű volt, és az ecsetem is lehetett volna vékonyabb, de majd legközelebb talán jobban sikerül. Az a lényeg, hogy Barnus és testvérei hangos "Uhhhh!" "Assszzztaaa!" felkiáltásokkal fogadták, szóval nem is gyepálom tovább magam. :)

Megjegyzések