Tom, a macska lépésről-lépésre

 

    Egyik barátnőm kisfia nagy Tom & Jerry rajongó, hát mi más lehetne az ő tortája, mint kedvence, Tom.
   Sok képet végigböngésztünk, de a Tomok 90%-a ugyanarra a kaptafára készül, ami nem tetszik. Meg sokkal macerásabb is. Meg ehhez kértek banánt is, így elég nehéz lett volna gömb alakú tortát összehozni.
    Úgy döntöttem profilból készítem, ezért egy laposabb, de nagyobb kör alakot sütöttem, és ahhoz mérve megrajzoltam a sablont. Kivágtam Tom fejét, a leeső részekből kitetriszeztem a füleit, és elkezdtem tölteni.


Néhány banán már teljesen eltűnt, de tele volt, amennyire lehet :)  Aztán egy db fekete marcit nyújtottam a szájának, és kisebb darabokkal domborművesítettem egy kicsit:



Jöhet a szürke burkolat, na itt szoktam mindenkit megkérni, hogy csendespihenőzzenek, legalábbis konyha szerte. :D


Precíz munkát igényelnek a kisebb darabok, itt még azért van mit tanulnom...


És innentől olyannyira belemerültem, hogy fotózni ohne, szóval mindent fel kell pakolni rá, felső ajak, orr, szemek, szemöldök, rózsaszín a fülekre, és bajusz, azaz van még mit gyurmázni! Ilyen lett a végeredmény:



A lényeg, hogy barátnőmnek nagyon bejött, biztos volt a sikerben, én pedig az ízét tudom, hogy most nagyon beletrafáltam, ez lett az egyik legjobban sikerült kombináció. :)

Megjegyzések