Emotikonok hódítása

    Azaz smile-face torták. Több is készült, bár az utolsót a nagy kapkodásban már nem tudtam lefotózni. Mint ahogyan az elsőt sem sikerült, de kaptam róla képet! :)

    Talán a legegyszerűbb torták, de azonnali hangulatot varázsolnak.

    Az első meglepibe készült, az ünnepelt kedvenc kis ikonja a sokak által kevésbé kedvelt: XD , ami becsukott szemű hangos nevetést akar jelenteni, a sima nevetés fokozása, ha úgy tetszik. Ezé: :D Meggyőződésem egyébként, hogy a nagy érzelmeket kiváltó (vagy utálod, vagy imádod, nincs köztes állapot) South Park figurái adták a kezdő ötletet ennek az emotikonnak a kialakulásához.



   Szóval az első smile torta csokis volt, és kicsike, íme a fotó:


Utólag vettem észre, hogy drága barátosném, Nojesz a háttérben épp kavircol valami kajcsit, így kizárásos alapon Nonó, az ünnepelt fotózta le a vihogit. :)

Kissé elbénáztam az oldalsó részt, ezért került rá szélesebb marciszalag. Azóta vastagabbra nyújtom, nehogy megint így járjak. :)

   A kövi pedig mostanság készült, bolondozó arckifejezést álmodtunk meg, ami nekem nagyon bejön, nincs is rá billentyű parancs, de majd mi kialakítjuk! :D

   Külön kiemelném, hogy ismét egy gluténmentes verzió, ráadásul a színezőanyagokat is szerettem volna minimalizálni, ezért nem begyúrtam a színt, hanem csak vékonyan festettem, a feketét szénporral értem el. Mogyorós-csokis tölteléket kapott, aminek szívből örültem, a mogyi kissé szilárdította az amúgy igen lágy gluténmentes lisztből főzött krémet.





    Azóta ennek készült egy mini változata is, immár tejszínes-epres ízben, de már az előszobában állt Zsu, amikor felkerültek rá a részletek, így fotó nélkül maradtam, de ugyanilyen bolondos bigyókát képzeljünk el.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése