Babakocsi


    Bea szülinapja jött el, és kishúga, Titi keresett meg a feladattal, hogy szülinapjára finomsággal készüljünk. Beja az egyik kedvenc volt osztálytársam még általánosból, baromi sokat lógtunk együtt, igazi "kulcsos" kölykök révén. :)

   Miközben készítettem, igen sok régi emlék felderengett, padtársam volt jó darabig, egymás profilját kellett megfestenünk rajzórán, bunkiztunk suli után, mindig az ő udvarukon lógtam, együtt jártunk ping-pong edzésre, kedvenc hajcsatja (gyönyörű hosszú, szőkésbarna haja volt, most rövid, tépett frizkót hord) egy pici ceruzákat összefogó franciacsat volt., imádta a horrorfilmeket, és jól kiröhögött, amikor én hűledeztem, pedig a kishúga is csak lazán nézte őket. :D Szabadszájú, örökké vigyorgó, igazi jófej csajszi. :)

  Titi kikötötte, hogy legyen rajta Boldog Szülinapot! felirat, és hogy a nemrégiben született kisfia is szerepeljen a tortán. Mivel Beja nekem mindig is kék-rajongóként szerepelt, és emlékeim szerint Ármin babakocsija is kék, hát ennél maradtam. Viszont üresnek tűnt még fejben az egész, szerettem volna valami hátteret, valami jelentéssel bírót. Pixie Pie inspirált a legutóbbi univerzum tortájával, az annyira megfogott, főleg a spirális festés. Nekem nagyon bejött, hatalmas hangulatot hordoz.

  Persze a közelébe sem ér Pixiének, a jelentését talán sikerült áthoznom, átültetnem ide, hisz egy anyának a gyermekei jelentik a mindent, az univerzumot, a világegyetemet, náluk hatalmasabb öröm, felelősség, boldogság nincs.

  Drága Beja, ezúton is kívánok neked nagyon boldog születésnapot, Isten éltessen még jó egészségben nagyon sokáig! :)



Megjegyzések

  1. Igazán helyes tortácska lett! A baba és a babakocsi figura is nagyon jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyonnagyon tetszik! Kicsit olyan bájos mesekönyv-illusztráció szerűség jut róla az eszembe. :) A barátnőd biztosan meg volt hatva, már csak a kedves bejegyzésedtől is. ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése