Tom és Jerry torta

Egy nagyon kedves barátom, Március hívott fel nemrég. Örülök a hívásainak, mert tényleg nagyon bírom a srácot, kedves, intelligens, mindig mosolygós figura, akárhányszor beszélünk, picit kisüt a nap. :)

Mivel lisztérzékeny, szigorúan gluténmentes alapanyagokból készülhet csak sütemény, ha ő is szeretné megkóstolni. Végtelen előzékenységére tesz bizonyságot az is, hogy "csak azért", mert neki különleges kívánsága van, nekem ne kelljen külön vásárolnom, hozott egy kiló speciális, nagyon jó minőségű gluténmentes lisztet, minden tiltakozásom ellenére. Mintha nekem baromi nehéz lenne leemelnem a bolt polcáról! :D Drága Március, ezúton is üzenem, hogy nekem abszolút nem fáradtság különleges süteményt készítenem részedre! Még akkor sem, ha nem mindegy, mi kerül bele! :))

Na szóval.

Szülinapra vitte a tortát, a kérése csak annyi volt, hogy a Tom & Jerry meséhez kapcsolódjon, teljesen rám bízta a dolgot. Azt már tudom, hogy gluténmentes piskótát faragni nem egyszerű, így maradtam a kör alaknál.

Keresgéltem egy rakás fotót a neten a rajzfilm logójáról, azt alakítottam kicsit át.  Jerrynek csak a pofija látszik, az viszont nagyobb lehetett így, és a felirat is átalakult alkalomhoz illően.


A tortát fehérrel burkoltam, ételfestékkel festettem a hátteret, és külön marcipánlapokra pingáltam a két fejet. Borzalmasan adja vissza a gép a színeket, a délutáni felhős, ablak melletti fény jobbról-fentről, és lámpafény balról, azt hiszem ez nem jó párosítás. De a lényeg látszik. :)

Megjegyzések

  1. Nem is kell neked airbrush, látod, tök jól megcsináltad a tetejét :)) A marcipánok is frankók a jobb felső sarokban, de azért remélem még "Dinásabb" lesz a blogrucid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kell!!! :D Én is szeretnék légecsetet! Dinásabb, Dinásabb, még fejlesztés alatt van a projekt, de a "zölderdőből" kicsit sok volt már. Itt van a lelki szemem előtt, hogy mit szeretnék, de még nem találom rá a megoldást. Még rugózom rajta kicsit. :)

      Törlés
  2. Nekem így is tetszenek a színei, na meg a blogod új átrendezése is! Gratula mindkettőhöz! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Még remélem jobban sikerül elkapni azt a hangulatot, ami most kell nekem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése