Venom - Pókember torta

Márkó, egy kedves jóbarátom kisfia Pókember rajongó. Készült már neki pókos torta, az házfal volt, rajta a mászó figurával, ám most új ötlettel rukkolt elő. Azt szerette volna, ha csak a Pókember feje lenne megmintázva, de úgy, hogy a fele a szokásos piros, másik fele viszont a fekete.

Megmondom őszintén, hogy sem a képregényt, sem a filmet nem ismerem behatóan, azaz az első részt láttam, de a folytatás folytatásának a folytatását már nem. :D


Mint utólag kiderült, fekete pókból is van kétféle, a sima fekete pókemberen, és Venom, ahol a fekete anyag már nem Peter testén, hanem a gonosz emberkén van. Na, ma is tanultam valamit. Egyébként ezt a képet találtam a neten, ezt próbáltam átültetni sütire.



Puha piskótát sütöttem, és egy jó adag étcsokis krémet főztem hozzá. A szögletes piskótából kifaragtam a fej körvonalait, majd a leeső részeket összegyúrva és kicsit továbbízesítve, ezzel a puncsmasszával domborítottam a fejformát.

A burkolásnál próbáltam azt érzékeltetni, hogy a fekete épp mászik a pirosra, de ez marcipánnal nemigen sikerült jól, ezt a "rámászós" dolgot még gyakorolni kell! :))

Viszont Márkó meg volt elégedve vele, nagyon bejött neki, és ez a legfontosabb! Boldog Szülinapot Nagyfiú! :)

Megjegyzések

  1. Félelmetesen jó lett, Herci is egyből felismerte, el is fogadná azt mondja :) Hiába, ő is csak egy nagyra nőtt kisfiú :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése