Phineas & Ferb másként



Régi barátnőm hívott fel, hogy kisfia szülinapjára ügyködjünk kicsit. Nem volt konkrét terve, csak azt tudta, hogy fia rajong a Phineas & Ferb rajzfilmsorozatért, és hogy én már csináltam. bendi tortája volt ugyanilyen témájú, az ITT van.

Nikol úgy vélte, hogy nem gond, ha ugyanolyan, csak mondjuk Kerry lehetne nagyobb. Igazából jó nagy legyen Kerry a kacsacsőrű, de legyen rajta minden főszereplő, ha lehet.  Én meg úgy gondoltam, hogy ennél nagyobb nem is lehetne, mint ahogyan lett. :)))


Azért körben ott van ám mindenki, aki számít, bár a grundos haverok lemaradtak, azért a család és a Prof ott van! :) Azért nem volt egyszerű kis darabkákból kivagdosni őket, de élveztem nagyon. :) A fa lombja pedig sima margaréta kiszúróval és több féle zöld marcipánnal készült.




A tölteléke főzött gesztenyekrém. Nikol szólt, hogy ők NAGYON szeretik a gesztenyét, és ezt tartsam észben, hát megkapták! :D Fél kiló gesztenye ment a krémbe, és nem is volt rá panasz! :)






Még egyszer Boldog Szülinapot Hunor! :))

Megjegyzések

  1. Ezek a figurák... jobbak mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a figurás változatod a csúcs, de ez is klassz lett. Különösen a fa szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes tortát rittyentettél! Nekem is a fa megjelenítése tetszik nagyon!

      Törlés

Megjegyzés küldése