Pasi torta


Annyi, de annyi félmeztelen női test alakú torta forgolódik közkincsként, hogy az hihetetlen. Ha véletlen pasitest készül, az általában övön aluli élmény (kidudorodó "mobiltokkal" persze), vagy ha mégis fölsőtest, hát csupa izom, csupa kocka, semmi realizmus.



Barátnőm anyukájának készült egy igazi, reális pasi torta, pocakkal, nem túl izmos mellekkel, és bizony szőrrel. Sokkal.

Fotó után dolgoztam, azaz kaptam egy nyáron készült fényképet a tagról, akinek adoniszi, irodamunkás felsőtestét voltam hivatva süteménybe önteni. Remélem elégedett az eredménnyel! ;)

Írom ezt azért, mert narancsos tiramisu volt a torta, és nem sikerült a lágy belsővel és babapiskótával nagyobb pocakot kialakítanom. :D

Piskótához

5 tojás szétválasztva
24 dkg cukor
24 dkg liszt
1 sütőpor
1,5 dl olaj
1,5 dl tej

Tojások habját csipet sóval, cukor felével verd kemény habbá. Sárgáját másik fele cukorral fehéredésig, bele az olaj és a tej, de ezt már kézzel keverd! Jöhet a liszt és sütőpor, majd a hab. Ez egy kisebb tepsi, vagy egy 26-os kapcsos tortaformához elegendő. 160 °C-on tűpróbáig, azaz kb. 45-50 percig süsd!

Nagy csomag babapiskóta
4 adag lefőzött kávé
rum.

Krém

3 tojás sárgája
1 csomag tejszínízű pudingpor
3 dl tej
15 dkg cukor
25 dkg Mascarpone vagy Philadelphia tejszínkrémsajt.
1 narancs lereszelt héja és kifacsart leve.

Krémsajton kívül mindent tegyél fel főni. Alacsony lángon folyamatosan kevergetve főzd sűrűre. Ha kihűlt, add hozzá a felhabosított sajtot. Add hozzá a narancs héját. (Eredetileg nulla pudingpor, viszont a végén hozzáadja a fehérjehabot. Tortához nem elég stabil nekem, de úgy a legkönnyebb a krém, ha tányérdesszert készül.)

A megsült, kihűlt lapot vágd ketté. Alsó lapot locsold meg a narancs levével. A krém harmadát kend el. Babapiskótát áztass rumos kávéba, halmozd a krémre. Krém második harmada jön. Erre a narancslével meglocsolt másik lap. A utolsó harmad krémmel kend körbe. Arra pedig vagy marcipán, mint nálam, vagy jó adag szitált kakaópor, és egyéni díszítés, ha sima torta.




Pocaktájt belül dupla magasságban tettem babapiskótát, és arra, mint egy takarót a felső piskótalapot, de még lehetett volna nagyobb is. Hát, ez így jött össze. :)

Viszont tuti finom volt! Mivel fél kilós mascarponém volt, a másik feléből saját magunknak készítettem sima desszertet, a kakaóporos tetejűt, ezzel leptem meg gyerkőceimet.

Teliszájas nyammogás közben Bendi feltette a szívemnek oly kedves kérdést: -Mondtam már, hogy Te vagy a kedvenc szakácsom? :D




Megjegyzések

  1. Remélem a saját adagotokra is jutott egy kis csoki-szőr...:-DDD
    Haláli lett a "tested", imádom! LIKE realizmus!! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom, hogy te is lájkolod a realizmust! :D Csokiszőrt mindig, minden mennyiségben! Ki nem hagynám! :D

      Törlés
    2. Ezek után remélem a szűzies cake-pops-hadseregeden is lesz némi csokiszőr.....:-DDDD

      Törlés
  2. :DDD Ez isteni! Különösen a csokiszőr! :D
    Amúgy nekem konkrétan azzal van problémám, hogy egy torzóból minek tortát csinálni ugye. Mi az hogy egy levágott test-rész, fej, karok, meg minden nélkül. Mi értelme van ennek? Nem is értem, hogy terjedhetett el ez a dolog annyira, hogy mindenki ilyet rendel... Fura...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konkrétan nekem is igen bizarr, főleg, hogy eleinte a málnás túróért epekedett a lányzó, amit én már sokalltam, ezért lefestettem neki, hogy milyen élmény lesz, ha vörös gyümölcslé csordogál a felvágott tortából...szóval maradtunk a semleges színeknél. Úgy látszik igény van az emberi anatómia behatóbb ismeretére, ám csak lépésenként, tagonként. Ma egy torzó, holnap egy fej... :D

      Törlés
    2. Megkönnyebbülés, hogy nem egy kicsavart hímtagot kell látnunk valami borzalmas szívecskés alsóban, miközben a begyulladt makkja kivillan a boxerből. :-) Ebben van humor és realizmus. Én sem értem azokat, akik olyan tortákat kérnek.

      Törlés
    3. Háhá Kata! :DD Mondtam már, hogy nagyon vizuális típus vagyok? :D Begyulladt makk! Jesszus! :DD Nagyon röhögök! :D

      Törlés
    4. :-))) Szívesen linkelnék egyet-kettőt, de nem akarok olyan gonosz lenni. :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen jókedvetek kerekedett! :DD

      Törlés
  4. A ma postolt Chelsea torta miatt tévedtem a blogodra, már korábban is jártam itt, de eddig nem tűnt fel, hogy ekkora tortamágus vagy :)! Hát most végignézegettem a galériádat, nagyon szépek a tortáid, és ezek az (időnként agyament) ötletek! Pasitorta - csokiszőrrel, brutális :D! Anyukámnak kellene ilyet sütni, biztosan értékelné ;) - kár hogy nem értek a marcipánozáshoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Légy üdvöz Hédi! Remélem máskor is meglátogatsz! :)) Én téged már régebben "megtaláltalak", csípem a stílusod. :) Mágusnak még kezdő, de törekszem! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése