Pocak torta, azaz S.A.D. 14 arcoskodás :D


Hát azt kell mondjam, hogy ez kifogott rajtam. Nehéz volt. Vagyis inkább pepecs meló. Az egy dolog, hogy gluténmentes, az már megy. :) 


Öcsi tejbegrízes-karamellás tortájának mintájára készült, csak gríz helyett tejberizs, de kávédarálóban kicsit átpörgetett, azaz dara-szerű rizzsel. Vaníliával és cukorral ízesítve, kevés kukoricakeményítővel besűrítve, amit kihűlve habos vajjal tettem finomabbá, habosabbá. Ezt körkörösen töltöttem fahéjas almatöltelékkel, amihez nagylyukú reszelőn 3 nagy almát lereszeltem, kupaknyi citromlével, cukorral és fahéjjal elkevertem, majd mikor levet engedett, 1/2 csomag vaníliás pudingporral felfőztem. Mindkét krémet habzsákba töltöttem, és körönként (csíkonként) felváltva töltöttem be. 

Pocak pedig úgy lett kötött, hogy bevonás után egy toll kikapcsolt hegyével, azaz a műanyag vékony csővel mélyedéseket húztam hosszában, többször erősítve, majd egy kávéskanál nyelével (az enyémnek derékszőgű a sarka) kötésmintát nyomkodtam minden csíkba. A végén már tényleg jojóztak a szemeim. :D Végül egy, csak erre használt szivaccsal festettem ki zöld ételfestékkel. Majd jöhetett az arc, és a szívecske. :)

Szeretnék ezúttal nevezni a S.A.D. 14 fordulójára, ahol arcos sütiket várnak. Itt olvashattok róla. 
A S.A.D.-hoz méltóan próbáltam a lehető legkevesebb speciális eszközzel megoldani a dolgot. Nagyon várom már a többi arcost, Linyah, ugye látod, hogy az enyémkém sem szemtelen?

Drága Március! Boooldog, Boooldog, Boldog Születésnapot! :))

Megjegyzések

  1. A mindenit! Pocakot nem kedvelem, de a te értelmezésedben... egyszerűen szuper! :)

    VálaszTörlés
  2. Pocak valami fenomenális lett minden nehézség ellenére nagyon szépen megcsináltad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért lehetett volna jobb is, csak megint túlvállaltam magam (szokásomhoz híven), így csak utólag vagyok megint okos. :/ No sebaj, majd legközelebb! :D

      Törlés
  3. nagyon-nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, csodaszép és mutatós lett! :) És még milyen finom lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hankka! Úgy hírlik, hogy ízlett mindenkinek, amit nagyon jó volt hallani. :))

      Törlés
  5. Nagyon szuper, és tényleg nem is szemtelen! :)) Az ember azt gondolná, hogy ez egy egyszerű figura, de aztán mégsem...de úgy imádok a "viszontagságaidról" olvasni, imádom a stílusodat mind írásban, mind tortázásban! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg imádom, hogy imádod, és végtelenül boldog vagyok ilyenkor! :)) Amikor elkámpicsorodok, csak előkapom az ilyen hozzászólásokat, és máris vigyorogva rántom magam elé a billentyűzetet! :)

      Törlés
  6. Én sem igazán kedvelem ezt a reklámot, de ez pocakbáb tényleg nagyon klassz lett :)

    VálaszTörlés
  7. Klassz lett, nagyon ügyes vagy. Én sem bírom a reklámot, de ez jópofa. :)

    VálaszTörlés
  8. Megint hoztad a formádat, Dina!
    Tök jóóóó lett! :-)

    VálaszTörlés
  9. Nahát, tiszta boldog vagyok, hogy tetszik nektek. :)) Kösziii! :)

    VálaszTörlés
  10. Pocak!!!! irtóra jó! persze h tetszik:)) a kislányom csak annyit mondott " Anya olyat csináljál"

    VálaszTörlés
  11. Ezentúl imádom pocakot! Már ha te készíted!...:))))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jól megoldottad ezt a tortát! Különösen az egyszerű "kötés" minta tetszik!
    És biztos finom is volt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése