Jégkorszak, Motkány torta / Ice age cake with Scrat


Váá, végre én is jégkorszakoskodhattam kicsit! :D Imádtam! Tényleg! Nagyon! :))

Annyira bírom szerencsétlen arcot, ahogy küzd a nyomi makkért, komolyan betegre röhögtem magam rajta folyton. :))



Szóval hosszú egyeztetések után ajánlottam Habos eszméletlen ötletét, ami azonnal elnyerte a tetszést, így hát neki is álltam. Nem kevés tanakodás után a focilabdából ismert Raffaello íz mellett döntött (jó döntés, egyik kedvencem!),  a visszajelzés szerint ízlett mindenkinek. :))

Amikor félbevágtam cakkosan a behűtött tortát, akkor eszemben volt, hogy lefotózzam a vágási felületet, tök szép volt, de közben kapkodás, ahogy szokott lenni, így lekrémeztem már, mikor eszembe jutott... -.- Na, egy fotóért nem vakartam le a krémet, így ilyen fotó nem lett most. De sorolom: tészta, krém, ostya, krém, tészta, krém, ostya, krém, tészta. Hm...

Életem egyik legnehezebb burkolása volt, valahogy éreztem, hogy így lesz, a kiálló élek miatt. Alaposan átgyúrtam, kézmelegre, puhára a marcipánt, és amint ráborítottam, azonnal az élekhez kaptam, miközben másik kézzel toltam is rá az oldalára a leomló részt, hogy a súlyával ne húzza tovább. Hálisten sehol nem szakadt, vagy tört, így nagy kő esett le.

Mikor kész voltam, kissé szétnyitva tettem le egymás mellé a két részt, közéjük kékre festett limonádét forraltam fel evőkanálnyi keményítővel, ez lett a víz.



Már csak a móki volt vissza, jaj, hát ez a figura nagyon tetszik! :)) Mosolyogva gyurmáztam, és bár fogai lettek, meg tágra nyílt zöld szeme is, a kis karmai már kifogtam rajtam. Túl picik lettek volna.
De kapaszkodik nagyon! :D

Remélem Ádámnak tetszett, Nagyon Boldog Szülinapot utólag is Ádi!! :))

Tejszínhabnak pedig köszönöm a fenomenális ötletet! :))



Megjegyzések

  1. Habos tortáját is imádtam, és a tiéd is nagyon jól sikerült! Azért a belseje se lehet kutya ;)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de kis helyes! Jó munkát végeztél, Dinám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt az ötlet, én csak kiviteleztem! :))

      Törlés
  3. Eszméletlen helyes lett! :-)

    VálaszTörlés
  4. ééééés..... eszméletlen finom lett....nos...nem nagyon szeretem az édességet...de a fiam tortájából azért csak eszek nem?....mivel tömény szirupos édességre számítottam...nos kellemes csalódás ért....ez a torta csodás ízű, állagú álom lett. Sajnos van egy kellemetlen hírem....fogsz Te nekem még ilyen csodákat készíteni Edina....10-ből 10 pontot adtunk mindnyájan...:)
    Köszönettel Ádám és Merci anyuja...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, ez mennyire jó! :)) Őrülten boldog vagyok!! :) Kellemetlen? Viccelsz? :D Bármikor! Puszim!

      Törlés
  5. Zseniális lett, nagyon-nagyon tetszik! :) Ő volt a kedvenc szereplőm, és a szembe fotón látszik, hogy még az arcán a riadalmat is olyan jól sikerült visszaadnod! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése