Karácsonyi nutellás likőr

nutella likőr
Hm. Lehet, hogy túl régen ettem bolti nutellát. :) Az utolsó blogkóstoló alkalmával jött velem szembe a karácsonyi nutellás likőr, és úgy gondoltam, most rögtön kell! Másnap neki is álltam. 

A recept egyszerű, nem is kell vele sokat pepecselni. 

30 dkg Nutella
4 dl kávétejszín (pl. Maresi)
1,5 dl vodka (pl. Kalinka)
1 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék

Nutellát tejszínnel fűszerrel forral, kissé lehűlve vodkával kever, üvegbe tölt. Fogyaszt.

Hogy teljesen őszinte legyek, nem ájultam el. Kakaó ízű, nulla mogyoró, tök sűrű (nem hígítanám, minél több tejszín és/vagy vodka megy bele, annál íztelenebb), és egyre sűrűsödik, az egyetlen íz, ami hangsúlyos, az a fűszerkeverék. Ami látható is talán, hogy nekem nem oldódott fel szépen a nutella, azaz igen, de ha áll egy picit, szétesik az anyag. Szerintem tovább keresgélek  a számomra legtutibb likőr után, ami mindenképpen csak a tojáslikőr utáni második helyet érheti el, az ugyanis verhetetlen! :D

Vagy, nem adva fel a mogyorós csoki ízvilágot, kikeverem saját mogyorókrémből rendes csokoládéval. 

Hát, ilyen is van, viszont el fog fogyni, mert azért nem rossz ám, csak többet vártam tőle. :)


Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!

Megjegyzések

  1. Azért én szívesen koccintanék Veled ezzel is... meg is teszem majd gondolatban! Szép ünnepeket Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos vagyok benne hogy a vendégeim elégedettek lennének a karácsonyi koccintáson egy ilyen finomsággal :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is szetesett az uvegben ahogy all :( fel szoktam razni ilyenkor de nem akartam en sem allandoan razni :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése