Bloggerkarácsony Erától és diós-csokis keksz


A meghirdetett blogger karácsonyi játékban Era kapta a nevemet, és sikerült tényleg meglepnie. :) Szemfüles volt, figyelt arra, hogy a lehető legszemélyesebb ajándékcsomagot állítsa össze nekem, amiért végtelenül hálás vagyok! :))

A csomagban lapult egy tojásfőző óra, hiszen a múltkori telefonálásunk közben sikerült pont lekapatni az éppen sülő finomságot, így hát újra neki kellett állnom. Tehát az alap felszerelés egyik igen hasznos kellékét kaptam tőle, így bármikor hívhat bátran, már nem lesz ezzel gond! :D

A másik egy szemüvegtörlő kendő, szilikoncseppekkel a hátán, hogy ne csússzon a kezünkben. Ezt ő forgalmazza egyéb más szuper termékekkel együtt, nekem nagyon-nagyon tetszik, ez lett volna az első, amit megrendelek, és ezt ő is tudta. Baromi jó, minden nap használom, köszi! :D

Mellé kaptam egy levél-verset, alaposan meglepődtem, és eszméletlen jól esett, nem is tudtam, hogy ilyen poéta fenomén vagy! Haláli! :)

A legfinomabb viszont az ő igazán remek diós-csokis keksze volt, amit nem tudok a maga valójában megmutatni, sajnos a szállítás borzalma megviselte, csak egy halom morzsa lett belőle. :( Hogy mégis el tudjam hozni, és mert annyira finomságos, elkészítettem. Nem csalódtam, perceken belül elfogyott, tényleg szuper recept! Könnyed, omlós, pár perc összeállítani, és ugyanennyi idő alatt el is tűnik. Baromi finom! 

Era! Istennő vagy! Végtelenül jól esett, imádlak! <3


A receptet nem másolom át, Eránál igen pontos leírást kaptok róla, és tényleg ajánlom összedobni, egy szuperomlós, isteni finomság az eredmény! :))

Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!

Megjegyzések

  1. Drága Dina! Nagyon örülök, hogy a karácsony szellemében készülő csomagod igazi meglepetés volt! :) Tudod, adni jó... és ha örülnek annak, amit adok, na, nekem az az igazi ajándék :)
    A kekszet sajnálom, de egy percig nem féltem, hogy a morzsák után nem lesz folytatás :D
    Puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése