Ismerjük meg egymást!

Jó szokássá vált bloggerek körében a játék. Így jobban megismerjük egymást, nem ritka a barátságok kialakulása sem, aminek én nagyon örülök, sok számomra azóta igen kedves embert ismertem meg. Van, hogy blogdíjak vándorolnak, van, hogy sütni-főzni kell, és van most ez, ahol nincs különösebb feladat, csak el kell árulnunk magunkról pár személyes dolgot.

A játékot Szera indította útjára. A feladat annyi, hogy belinkeljük azt, aki minket kért fel, nálunk kíváncsiskodik, elárulunk 7 "titkot" magunkról, majd kijelölünk 7 bloggert, akikre kíváncsiak vagyunk. Persze nekik illik szólni a blogjukon, hogy továbbvihessék a játékot. :)

Engem Janka, azaz Györgyi pécézett ki magának, ő a Csak, mert szeretem blog háziasszonya, akit már személyesen is ismerek, hála a bloggertalálkozóknak. :) Köszi Györgyusz!

A 7 személyes dolog:

1., Nagyon szeretem a zenét. Nem a nagyon felkapott, populáris vackokat, hanem azokat, amelyek megérintenek, mondanak nekem valamit, érzelmi reakciót váltanak ki. Na, nem a csöpögős romantikusról beszélek elsősorban. :) Nekem kell, hogy érezzem, nem megjátszott, erőltetett, hanem igazi, belülről jövő.
Mindemellett kimondottan idegesít az ezerszer a fülembe tolt fércmunka. 

2., Logikus embernek tartom magam. Elég nehéz tolerálnom egyes emberek lassabb vagy nehezebb felfogóképességét, néha simán azt hiszem, hogy direkt szórakoznak. Képtelen vagyok elhinni, hogy nem értik, nem látják az összefüggéseket.

3., Kedvenc tantárgyam mindig is a matematika volt, a világ legkönnyebb tananyaga. Mert logikus. :) Ahogy kedvenc tanítóm mondta mindig, csak tízig kell tudni számolni, a többi megy magától. Igaza van. Minden (vagy majdnem minden) levezethető matematikailag, még ha észre sem vesszük. Minden hat mindenre, összefonódások, fordított arányosságok, aránypárok dolgoznak világunkban, jó érzés ezeket felfedezni, ezekkel együtt mozdulni.

4., Amit nem csípek, az a történelem. Teljesen logikátlan, folyton változó, mindig az adott politikai erő játéka, baromi nehéz kihámozni az igazat. Mindig is utáltam bemagolni, hogy ki hova ment és miért, ott miért ölt halomra más embereket. Kettes-alával úsztam meg az összes vizsgámat, és többnyire az évszámok húztak ki a csávából.

5., Imádok enni. Nem habzsolni, vagy sokat, hanem inkább finomat. Viszont nehezen újítok, bár kíváncsi vagyok. Szeretem élvezni az ízeket, főleg, ha édesek. Utálom a művi dolgokat, a pót-szereket, a helyettesítő bolti vackokat. Ha vaj, legyen vaj, ne margarin. Ha mandula, legyen mandula, ne aroma. Inkább kevesebbet, de jót, mint halomnyit, de vacak ízűt. 

6., Egyke voltam, így megszoktam, hogy mindig akad pár óra csendes magány, amikor egyedül lehetek a saját dolgaimmal. Szükségem van rá, hogy elvonulhassak. Két kis lurkó mellett ez elég nehéz, de megoldható. Viszont imádom a nyüzsgést is, ha vendégeink vannak, ha sokan ülünk asztalhoz, vagy nagyokat játszunk. Időnként. Utána kell egy kis feltöltődés egyedül. :)

7., Ellentmondás, de szeretem a Napot. A napfényt, a világos tereket, a  panorámát, a tavaszt is épp ezért. A természet zöldje, a világító kék ég és fény a mindenem. De csak módjával. Hidegtűrő vagyok, sosem szoktam cidrizni, a hűvös levegő társul nálam ezekhez, a nyarat kimondottan végigkínlódom. 30 °C fölött kínszenvedés. Ha tehetném, egész évben tavasz lenne. :)

A hét blogger, akiket kipécéztem magamnak, mert őrülten kíváncsi vagyok a 7 személyes apróságukra:


Ismerjük tehát meg egymást! :)




Megjegyzések

  1. Hűű, ez nagyon szuper! :) A napokban meg is csinálom, köszönöm a felkérést! És már gondolkozhatok is az én 7 emberemen!

    VálaszTörlés
  2. Dinám, örülök, hogy egyik alanyává váltam ennek az ismerkedésnek általad :) Bár néhány dolgot sejtettem/tudtam a beszélgetéseink alapján, remélem azért személyesen is lesz alkalmunk kitárgyalni ezeket :D
    pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haboska! Már tényleg időszerű egy személyes találkozó, már nagyon-nagyon hiányzik! :)

      Törlés
  3. Ez mind-mind annyira, de annyira "dinás" :-D Egyiken sem lepődtem meg! Pusszantalak Barátnőm!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, este igyekszem megírni én is az összefoglalót. Örülök, hogy pár dologgal ismét többet tudok Rólad. Én ma pont azt mondtam a Páromnak séta közben, hogy úgy szeretnék egy szál miniruhában flangálni a 30 fokban, és nem itt fagyoskodni hideg orral :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen 25, és akkor megegyeztünk! (o)

      Törlés
  5. Vajon miért nem lepődtem meg a leírtakon ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vajon? :D Mintha már találkoztunk volna, vagy mi! :D

      Törlés
  6. Nahát Dina! Földig hajolva emelek kalapot előtted - a matematika szereteted miatt! Mindig is bámulattal és tisztelettel néztem azokra az emberekre, akik ezt a "száraz, lelketlen" tárgyat értik, mi több: szeretik! Az én életemnek a megkeserítője volt, és épp úgy voltam vele, mint Te a történelemmel- A pályaválasztásom is azon csúszott el, hogy az én fiatalkoromban még mindenhova felvételi tantárgy volt a matek.
    Szóval most óriásit nőttél a szememben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta, köszönöm Mariszom, ez most jól esett! :)

      Törlés
  7. Köszönöm, hogy gondoltál rám :) igyekszem mihamarabb megírni az összefoglalót magamról is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése