Minitorták ballagásra / Graduation mini cakes


Barátnőm lánya elballagott. Brühü...szipp-szipp.  :') Megható és kicsit szomorú, de tele új reménnyel. Lola egy igen nagy egyéniség, hiányozni fog a suliból. Igazi vagány csajszi, egy cseppet sem tartok attól, hogy nem találná meg a helyét az új közösségben, amihez kívánok sok sikert és kitartást! :)

Anyukája pedig a "nem egyszerű" kategória, na de mindig is ezt szerettem benne, hogy mindig mindenből a lehető legtöbbet szeretné kihozni. Ám most a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy ez mit jelent. :D Adott egy ballagás, és az alkalomhoz illő egyszerű, de elegáns torta megbeszélése. Aztán még pár telefonhívás, és az egyszerűből, mit tesz Isten, egy tökbonyolult verzió bontakozik ki. Nem is ő lenne... :D

Tény, hogy először azonnal nemet akartam mondani, mert ez hatványozott macera, aztán végül is inkább egy nagy kihívásnak tekintettem, bár remélem, hogy a nagyjából kilencedik burkolásnál elsziszegett hátleszakadásról és önostorozásról szóló (hogy lehettem ekkora barom) szóáradat végül csak a jól végzett munka utáni büszkeségérzést nagyobbítja. :D

Szóval. Nem egy darab 24 szeletes, hanem 12 darab 2 szeletes torta lett belőle, csokoládés piskótával és főzött kókuszkrémmel. Legalább annyi, hogy nem mind különböző ízű. ;)


9 centiméteres kis formácskákban sültek viszonylag magas piskóták. Kihűlés után 3 lapra vágtam mind, krémtöltés, majd burkolás. Na, ez volt a nem semmi. Ha valaki terített már le kis átmérőjű, de magas körasztalkát terítővel, akkor rájön, hogy az anyag hatalmas hullámokat vet. De kitaláltam rá a megoldást, viszont így minden tortácskára kellett egy kis zárszalag, ami eltakarja az illesztést. Most kimondottan örültem volna még egy kéznek legalább.

Kis szaténszalagok alulra, zárszalagok az oldalra, és jöhetett a babrázás.



Kis rózsácska, apró könyv, rúzs, táska, körömlakk és ballagó kalap, persze mindből kettő. Évi csak annyit mondott: Jaj, hát ilyen csajos cuccok, tudod, rúzs, meg táska, meg ilyenek, de ügyes csaj vagy, rád bízom!

Nekem a könyvecske a kedvencem, egyszerűen nem bírtam kihagyni, ha már ballagás. :)


Nagy feladat volt, igyekeztem tudásom legjavát adni, remélem sikerült emelnem az ünnepség fényét, és azt is, hogy ízlett a csapatnak! :)


Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!

Megjegyzések

  1. De hogy nem különböző ízűek....ejnye! ;-DDD Viccet félretéve, újból le a kalappal!!! Én is ilyeneket kérek ha még elballagok valaha is, valahonnan.... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése