Olaf torta a Jégvarázsból


Szervusz! Olaf vagyok, és szeretem, ha megölelnek! :)) Bár őt csak óvatosan, mert törékeny darab. :) Kedves ismerősöm hatéves kislányának készült, aki amikor meglátta, boldogan mosolyogva mondta: -Igen! Pont ilyet akartam! :D

Én meg csak reméltem, hogy úgy sikerül, ahogy szeretném. :) Először kacérkodtam az álló verzióval, de úgy döntöttem, hogy csurig tele csokikrémmel ez elég instabil kreáció lenne. Találtam ugyan lépésről-lépésre videót hozzá, de mint tudjuk, a tengerentúlon inkább tömör piskótával, és csak jelképes mennyiségű krémmel dolgoznak, könnyebb hát építkezni is.

Olaf tehát maradt fekvő. A googlen kerestem egy képet Olafról, azt lerajzoltam, aztán sütöttem egy 12-es, meg egy 10-es piskótakorongot. A 12 szeletesből lett az alsó és középső tag, a 10 szeletesből a fej. A leeső piskótadarabokat begyúrtam csokikrémmel, ezzel domborítottam a testet és az arcot, ebből készültek a lábak is. Végül egészben leburkoltam.

Mivel olyan nagyon sok időm nem volt, nem szárogattam kart és hajszálakat, hanem virágdrót került középre merevítésnek. Már csak egy kis festék, pár kiegészítő, és Olaf már integetett is boldogan.


Boldogságos Szülinapot Sára! :))



Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!










Megjegyzések

Megjegyzés küldése