Meseerdő torta


Kedves ismerősöm kész tervekkel állt elém kislánya születésnapja előtt nem sokkal. Alaposan feladta a leckét. Csak egy fotót kaptam, de mint látható, végig körben különböző állatkák mosolyognak, így legjobb barátomhoz, annak is a képkereső funkciójához fordultam, és lőn, egy ügyes magyar tortás lányhoz vezetett. Így már megvolt minden információm az ő képeinek köszönhetően. Igyekeztem hűen hozni, amit ő alkotott, de (természetesen) ez nem sikerült 100%-ig. Azóta sincs faerezet sablonom, még mindig nem fondant-nal dolgozom, hanem marcipánnal, de precíz szikét sürgősen beszereztem azóta. Kiskéssel nem voltam olyan hatékony, mint kellett volna. :)

Azért nem vagyok elkeskenyedve, nagyon-nagyon szerettem. Bármilyen macerás is volt, végig mosolyogtam. Hát lehet ezt másképp? :)


Nagyon Boldog Szülinapot Sára! :)







Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!














Megjegyzések