Toronyóra lánc nélkül



Hatvanadik születésnap méltó megünneplésére készült ez a torta, egy köztiszteletben álló orvos jubilált. Felmerült ötletként, hogy a hivatásával kapcsolatos legyen a téma, végül inkább úgy döntöttünk, hogy komolyabbra vesszük a figurát, és a kedves elfoglaltságát öntjük tortába. Szereti az antik holmikat, köztük az órákat is nagyon. Így történt, hogy az ajándéknak szánt antik óráról kértem fotót, és ahhoz mérten alakítottam ki a mintát.

A burkolót próbáltam a cseresznyefa színére állítani, ez a fotón nem látszik úgy, ahogy az életben. Halványan márványozott volt, és barnább, életszerűbb. Sajna mire kész lett, már tűzött a nap, ami nagy varázsló a színek terén, ha fotózásról van szó. 

Az alsó rész hasonlatos volt a kinder bueno ízvilághoz, azaz mogyorós tészta, csokoládékrém, vaníliakrém, mogyoróvaj volt benne rétegezve, a középső egy hagyományos Sacher házi baracklekvárral és rummal, a felső pedig kakaós tésztában madártej krém. 


Nagy izgalommal vittük a helyszínre a tortát, ahol hamar megnyugodtam, mert nagyon tetszett nekik, én meg boldogan mosolyogtam. Lehetett volna még csiszolni rajta, ám remélem sikerült mégis meglepetést szerezni az ünnepeltnek.

Boldog születésnapot! :)



Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)


Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!





Megjegyzések

  1. Nem semmi! Masszív darab lehetett;) Én is épp 60-as szülinapra sütöttem most tortát :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése