Villám McQueen torta / Lightning McQueen cake



Barátnőm kisfiának készült ez a jól ismert autó. És bár sokadszorra készül, megint kihívás volt. Lehetetlen alakja van. :D Próbáltam a legjobban elkapni a filmbéli élményt. Ezért aztán újra feltúrtam Google jóbarátom végtelen képtárát sablonok, alul-felül-oldalt-hátulnézeti képek után, amiket méretarányosan le is rajzoltam. Piskótából és krémből mégsem olyan egyszerű. 

Mikor úgy éreztem, hogy ez az, megvan (háromszor pakoltam föl és le a domborulatokat), akkor egy alapos behűtés után jött a burkolás. Míg hűlt, az aprólékoknak álltam neki. Lámpák, ablakok, szélvédő, szemek, villámok, számok, feliratok, kerekek, hátsórész, csavarok. 


A feneke egy külön marcipánlapra készült, ez került fel egyben a tortára. A kerekek kerek keksz alapra épültek, arra a dísztárcsa, és az együtt kinyújtott piros-fekete marcipánlap palástnak. Jó kis játék volt. :))


Minden apró részletből többet készítettem, hogy ha netán elmaszatolnám, eltörném, ne kelljen kapkodva újat készíteni, de Murphy törvényének megfelelve az első darabok kerültek fel, semmi nem rongálódott. Kivéve a kerekeket, mert nem volt idejük kikeményedni, így az alsó peremük kissé "megült". Legközelebb előbb el kell készíteni őket. 


Végül az ünnepeltnek nagyon tetszett, és ez a lényeg, szóval boldogság van! :D

Nagyon sok boldog szülinapot még, Zéti! :))



Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)

Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!





Megjegyzések