Bokszkesztyű torta / Boxing gloves cake


Kihívásban volt részem. Egy élethű bokszkesztyű volt a kérés, nekem meg hirtelen fogalmam sem volt, hogyan álljak neki. Végül csak összeállt a kép, miként is alakítsam ki a 3D alakot. 

Először betöltöttem a téglalap alakú csokitortát. Amikor kihűlt, körbevágtam a felülnézeti képét, kaptam egy lapos, de felülről egyujjas kesztyűnek kinéző sütit. A levágott tortaszeleteket addig pakolásztam rá, cserélgetve a darabokat, míg nagyjából kialakult a bumszli fejrész, és a kiemelkedő ujj. Még az alját gömbölyítettem lefelé egy picit, végül a morzsalékot összegyúrva, ezzel a puncsmasszával véglegesítettem a formát. 


Következett a vékony vajkrémezés, aztán a burkolás, festés (a gyűrődéseket kiemelve), végül a logó, ami megint nem volt egyszerű...és nem is lett tökéletes, de kézi mivoltát tekintve annyira nem rossz, felismerhető, na. :D

Lényeg, hogy a srác, aki kapta, el volt ájulva tőle, én meg attól, hogy ő elájult, szóval rendben is vagyunk. :))


Nem is olyan bonyolult. Jöhet a következő! :D


Dina világa a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradsz le semmiről! :)


Valamint minden édességet, desszertet kedvelőt várunk szeretettel szintén a facebookon, a DesszertSarok csoportban!





Megjegyzések

  1. Szia. Nagyon szuper Lett!!! Épp ilyesmit készülök gyártani a hétvégére...persze nem lesz ilyen jó, de valamit csak összehozok... Megkérdezhetem mekkora nagyságú az alap?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Az alap, ha 16 szeletest gyártasz, akkor 20*25 centis, ha 20 szeletes, akkor 20*30 (vagyis az én tepsim 22*32-es, de nem szőrözök ennyire). Nagyon drukkolok! :) Majd muti meg, hogy sikerül, jó? (o)

      Törlés

Megjegyzés küldése